Thursday, September 01, 2016

Cumparaturi recente

Astazi vorbim despre cumparaturile recente pe care le-am facut, in ultimele doua luni de cand am scris ultima oara un articol din aceasta serie; desi nu au fost multe cumparaturi, doar cateva, caci n-am fost la shopping asa de mult in ultimele doua luni. De data aceasta sunt doar produse de ingrijire si frumusete, nu si haine, dupa cum urmeaza.
Servetele umede pentru uz general, lotiune tonica astringenta pentru ten, crema de baie, sampon uscat Herbal Essences. Voi mentiona doar cateva cuvinte despre samponul uscat – este prima oara cand cumpar sampon uscat de la acest brand. Din punctul meu de vedere, sampoanele uscate sunt o inventie geniala, perfecte pentru situatii de urgenta cand n-ai avut timp sa te speli pe cap, si cu un sampon uscat iti poti revitaliza parul in secunde, o solutie salvatoare temporara pana cand ajungi la dus. Sampoanele uscate Batiste au o reputatie foarte buna, si pe buna dreptate, pe care pot sa o atest si eu, caci am folosit un sampon uscat Batiste in trecut, varianta XXL Volume (mi l-am luat vara trecuta). Iar pentru ca l-am folosit doar in situatii de urgenta (asa cum si este conceput sa fie folosit), si nu ca sa prelungesc perioadele dintre doua spalari pe cap (obiceiul meu este sa ma spal pe cap in fiecare zi), m-a tinut timp de un an, iar cand mi s-a terminat de curand, mi-am luat acest sampon uscat Herbal Essences, din dorinta de a incerca si alte produse de acest tip. Inca n-am folosit noul meu sampon uscat Herbal Essences (mi l-am luat de foarte scurt timp), caci inca nu a intervenit nicio situatie de urgenta in care sa am nevoie de el, dar il tin in baie pentru cand situatia imi va cere sa-l folosesc, si s-ar putea sa revin cu un review dupa ce il folosesc de cateva ori.
Ramanem in zona produselor de ingrijire Herbal Essences, si de curand mi-am luat acest sampon si balsam Herbal Essences cu portocale, dar si acest set de sapunuri Dove cu portocale. Imi plac foarte mult produsele de ingijire cu arome de fructe, chiar si cu arome mai intense. Anul acesta am mai folosit produse de ingirjire cu rodie, iar de data aceasta mi-am luat produse cu aroma de portocale. Cat priveste Dove, imi plac foarte mult sapunurile lor solide, sunt singurele sapunuri solide din comert care nu imi usuca pielea, si adeseori, din obisnuinta, cumparam sapunul Dove albastru sau cel verde pentru piele sensibila, dar mai nou am inceput sa aleg si alte arome, cum ar fi cele fructate.
Si inca un set de produse de ingrijire – sampon si balsam Tresemmé, si trei sapunuri – sapun organic & aromaterapeutic cu mandarine, sapun lichid cu pepene, si un set de doua sapunuri de ingrijre de la supermarketul local. Mi-am luat aceste doua sapunuri Selection in ambalaj alb ca sa le folosesc pe post de sapun de rufe, pentru acele haine mai delicate din garderoba mea pe care le spal la mana si nu la masina. Am obiceiul sa cumpar sapunuri ieftine pentru a le folosi la rufe, si nu cumpar neaparat sapunuri din alea de rufe clasice maro deschis ca pe timpul bunicii, ca din alea nu se gasesc peste tot in magazine si supermarketuri aici la Toronto, sau cel putin n-am fost eu atenta si nu stiu sigur daca sunt disponibile. Ieri eram la cumparaturi si am luat de pe raft acest set de sapunuri, ca erau cele mai ieftine, dar ceea ce m-a facut curioasa in privinta acestor sapunuri este ca sunt cu lotiune, dupa modelul Dove de sapunuri cu o patrime crema hidratanta. Acu’ nu ma astept sa fie la fel de bune ca Dove, dar cred ca vor fi bune pentru rufele mele delicate. :)

Voi ce cumparaturi ati mai facut de curand?

Sa veti o zi frumoasa!

Photo credit: Victoria West

36 comments:

  1. great post !
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Soslu for stopping by and for leaving a comment.

      Delete
  2. I use Tresemme too:) The other products look good, dear. Thanks for sharing!

    I'm following you on Gfc, please follow me back and let's keep in touch;)

    saycintya.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Cintya, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for your support and for following.
      Yes I would like us to keep in touch, I'll check out your blog.
      Please come again!
      Enjoy your day,

      Delete
  3. Replies
    1. Hi Adrika, welcome to my blog if this is your first visit here, thank you for stopping by and for your comment.
      I'll checkout your blog.
      Have a great day!

      Delete
  4. I love your blog! Follow you:)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Iana, thank you for your support and for following, I'll follow you too.
      Cheers,

      Delete
  5. Some nice products, Victoria, pomegranate sounds great, I love the scent of it as well. Have a beautiful day, pretty.
    hugs
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Lenya, great seeing you. I love the fruity scents for haircare and body care products. :)
      Hugs to you too and please come again!
      Cheers,

      Delete
  6. Great products!

    Xoxo, Debi
    www.deborabrazil.com.br

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Hi there, me too, I love the Dove soap bars, the only soap bar from massmarket that is gentle enough; but otherwise, I also really love the organic & aromatherapy soaps.
      Enjoy your day!

      Delete
  8. Replies
    1. Hi Anya, thanks for stopping by, please come again. :)
      Herbal Essences shampoos are pretty great! :)
      Xoxo,

      Delete
  9. Replies
    1. Hi Kathy, thanks for stopping by. That's a handsoap, I love care products with fruity scents, so I picked this watermelon handsoap :)
      Please come again!
      Cheers,

      Delete
  10. Very interesting post!

    Have a great weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love the scent of Herbal and essences products)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Eri, thank you for following my blog and for your support, I'll visit your blog too.
      Please come again!

      Delete
  12. Great products, that handsoap seems really good. I'm sure it smells amazing :)
    Check out my new post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great products, that handsoap seems really good. I'm sure it smells amazing :)
    Check out my new post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Shopinholic, thanks for stopping by and for your comment.

      Delete
  14. Nice products dear
    Have a good day
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    ReplyDelete
  15. amazing product! *-*
    https://stargazershia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Alice for stopping by and for leaving a comment.

      Delete
  16. I hope everyone is having a fantastic (long) weekend! Enjoy your Sunday everyone!
    Xoxo,

    ReplyDelete
  17. Este interesant conceptul de sampon uscat, insa nu mi-am facut inca suficient curaj sa-l incerc. Mi-e teama sa nu imi ramana pudra in par si sa arate ciudat.
    Eu am tendinta sa stau toata ziua cu mana in par si mi se pare ca (si) din acest motiv se ingrasa repede. Si trebuie sa-l spal des pentru ca imi place ca parul meu sa straluceasca, sa aiba volum si sa se aseze perfect. :D

    Ce mi-am cumparat in ultima vreme? Hm, niste servetele demachiante, o oja rosie, un fard de pleoape argintiu, un set de inele si bratari de argint. :)

    O saptamana cat mai reusita, draga Victoria. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Nice, ma bucur sa te vad si multumesc pentru vizita. Daca te speli pe cap des (ca si eu ma spal des, in fiecare zi), aproape ca nu ai nevoie de un sampon uscat. Eu cand mi-am luat primul pe care l-am folosit, m-a tinut un an, pentru ca l-am folosit doar in situatii de urgenta. Dar si cand ai o urgenta si ai nevoie de el, atunci e atunci, si e bine sa-l ai la indemana. :)

      Iti recomand cu drag sa incerci un sampon uscat, si sa nu-ti fie frica. Daca te hotarasti sa-ti iei, incepe cu Batiste, sunt foarte bune, eu am folosit varianta XXL Volume si este excelent. Ai dreptate cu pudra aia alba in cap, exact asa si se intampla, dar daca perii parul bine, pudra se disperseaza si parul nu mai arata ca si cum ai avea faina in cap, ci chiar arata bine, aproape ca proaspat spalat.

      Candva am scris un review la samponul uscat Batiste XXL Volume, daca vrei sa citesti aici:

      http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/2016/02/review-samponul-uscat-batiste.html

      Iar acest sampon Herbal Essences pe care mi l-am luat de curand, despre care am scris in acest articol, deocamdata l-am folosit o singura data, si inca nu mi-am facut o parere obiectiva despre el; astept sa-l folosesc de mai multe ori sa-mi formez o parere.

      O saptaman reusita si tie!

      Delete

Thank you for your comments!