Tuesday, October 03, 2017

Produse terminate – Empties (6)

Astazi voi vorbi despre produsele cosmetice pe care le-am folosit recent, in ultimele trei luni – un articol din seria Produse terminate – Empties. In articolul de astazi va voi prezenta 23 produse, carora le voi face cate un mini-review – produse pentru ingrijirea parului, pentru ingrijirea corpului, pentru ingrijirea tenului, produse de machiaj, accesorii cosmetice, mostre.
Gel de dus, sampoane, deodorante, lotiune tonica, pudra, creme de fata, rujuri, balsam de buze, creion de ochi, mostre, servetele umede, accesorii pentru lenjerie, dischete demachiante, jelly pentru baie
Voi incepe cu produsele pentru ingrijirea parului si corpului.
Sampon L'Oréal, sampon uscat Herbal Essences, gel de dus Ivory, deo spray Degree, deo stick Dove
Sampon L'Oréal pentru par fin si subtire, 385 ml. Este un sampon foarte bun, cu un efect de curatare profunda. Este a doua oara cand il folosesc, pentru ca am fost impresionata cand l-am incercat prima oara acum cateva luni, incat a devenit unul din produsele mele favorite. Cand am cumparat acest sampon la o sedinta recenta de shopping, mi-am luat doua, si pe al doilea il folosesc in prezent, inca nu l-am terminat.

Sampon uscat Herbal Essences, 140 g. Sunt o utilizatoare constanta a acestui tip de produs, am tot timpul un sampon uscat in baie, am inceput sa folosesc sampoane uscate acum 2 ani si ceva. Acest sampon m-a tinut aproximativ un an, pentru ca folosesc sampon uscat doar in situatii de urgenta, si nu ca sa prelungesc perioada dintre doua spalari pe cap -- am obiceiul sa ma spal pe cap in fiecare zi. Pana acum am folosit mai multe branduri de sampoane uscate, dar acesta nu este brandul meu preferat, ci mai degraba Batiste este cel mai bun din punctul meu de vedere. Cand am folosit prima oara un sampon uscat Batiste, am scris un review pentru acest sampon, pe care il puteti citi aici daca doriti. Una din cititoarele mele mi-a lasat odata un comentariu pe blog si mi-a impartasit din experientele ei cu diferite sampoane uscate din comert. Mi-a spus ca a folosit acest sampon Herbal Essences pe care il prezint astazi in acest articol, si ca nu a fost incantata de acest produs, pentru ca dupa un timp i se infunda orificiul de sprayere, ceea ce il face de nefolosit. Si atunci cand am citit comentariul ei despre samponul uscat Herbal Essences, mi-am facut o nota mentala sa nu il cumpar, ca uite, o parere negativa despre acest produs chiar aici pe blogul meu. Dupa un timp, cateva luni mai tarziu adica, am iesit la shopping sa-mi iau sampon uscat printre alte produse de frumusete. Tocmai mi se terminase Batiste, si aveam chef sa incerc un brand nou. Am ales de pe raft Herbal Essences. Am uitat complet de comentariul cititoarei mele!!! Am venit cu el acasa, am inceput sa-l folosesc, si dupa un timp mi-am adus aminte -- stai putin, cititoarea mea spunea ca nu e un sampon bun, si eu din toate sampoanele uscate de pe raftul ala taman pe acesta l-am ales!!! Ei, acum daca il aveam in baie, l-am folosit. N-am fost impresionata, nu are acelasi efect de volum, si nu comfera aceeasi improspatare parului cum face Batiste, si nu am fost incantata. Nu mi s-a intamplat sa i se infunde orificiul de sprayere asa cum i s-a intamplat cititoarei mele, si am putut sa-l folosesc in intregime pana cand l-am terminat, dar chiar si asa, nu am fost incantata de acest produs. In concluzie, nu il recomand -- voi fi de acord cu cititoarea mea, nu este cel mai bun sampon uscat. Bazati-va pe Batiste daca folositi sampoane uscate, ca Batiste de departe sunt cele mai bune.

Gel de dus Ivory cu nuferi, 621 ml. Ivory este un brand canadian de produse de ingrijire si pentru baie, si am cumparat produse Ivory in trecut de mai multe ori, diferite arome. Mi-a placut acest gel de dus cu nuferi, este delicat cu pielea si are o aroma florala incantatoare.

Spray deodorant Degree, 107 g – l-am primit in cutia mea lunara de frumusete anul trecut in septembrie, si l-am avut timp de aproape un an (s-a terminat in aceasta vara, prin iulie); m-a tinut atat de multe luni pentru ca am folosit si alte produse deodorante concomitent. Dar altfel, deodorantele mele preferate sunt cele in varianta stick, cum ar fi Dove, si nu neaparat deospray care poate lasa urme lichide pe haine.

Deodorant stick Dove, 45 g. Apreciez foarte mult produsele de ingrijire Dove, inclusiv deodorantele, si am folosit pana acum diferite arome.

Continuu cu produsele pentru ingrijirea tenului si produsele de machiaj.
Lotiune tonica, crema de fata Nivea, crema de fata Garnier, pudra Rimmel London, ruj CoverGirl, ruj LipFusion, creion de ochi, balsam de buze
Lotiune tonica astringenta Equate (un brand in-house canadian), 235 ml. Am tenul mixt spre gras, si in general prefer lotiunile tonice astringente care sunt cele mai eficiente pentru tenul meu. Am fost multumita de aceasta lotiune, are un puternic efect astringent, n-am avut motive sa ma plang de ea. As mai folosi-o pe viitor fara probleme, dar in acelasi timp as incerca si alte produse din aceasta categorie, de la alte branduri, pentru ca de obicei prefer diversitatea cosmetica, pentru a evita plictisirea mea sau suprasaturarea tenului meu in cazul folosirii indelungate a acelorasi produse. 

Crema de zi anti-rid Nivea, cu soya, 50 ml. E o crema de buna calitate, mi-a placut si n-am ce sa-i reprosez. La un moment dat, cand mi se terminase crema de noapte, am folosit-o o perioada si pe post de crema de noapte. Numai ca dupa cateva zile mi-am dat seama ca nu functiona pe post de crema de noapte, tenul meu nu era fericit cu aceasta crema daca o foloseam seara. Nimic surprinzator aici, nu-i asa? Ca doar a fost conceputa ca si crema de zi, nu crema de noapte. Ca si crema de zi, a functionat bine si am fost multumita de aceasta crema.

Crema-gel de fata Garnier SkinActive, 6 ml – e o crema pe care am primit-o in cutia mea lunara de frumusete Topbox. Am folosit-o in rutina mea de ingrijire a tenului de dimineata. Mi-a placut ca e o crema usoara, care se absoarbe usor si imediat in piele, fara sa lase urme grase pe ten.

Pudra compacta Rimmel London Clear Complexion. A fost o pudra buna, acopera bine, am cumparat-o la inceputul acestui an, m-a tinut circa 8 luni. Singura problema pe care a avut-o a fost ca s-a sfaramitat in bucati mai mici pe ultima suta de metri, si nu am folosit-o dupa aceea, am renuntat la acele resturi de pe fundul ambalajului si am inceput sa folosesc urmatoarea mea pudra compacta; dar am pastrat ambalajul in scopul acestui articol.

Ruj CoverGirl din colectia lui Katy Perry – Katy Kat Matte. Katty Perry a lansat o colectie de rujuri mate si rimeluri denumita Katy Kat Matte, in colaborare cu CoverGirl, vara trecuta. Am citit despre noua colectie a lui Katy Perry in revistele de moda de vara trecuta, mi-a atras atentia, si m-am hotarat sa incerc aceste rujuri mate. In general apreciez rujurile mate mai mult ca cele lucioase sau sidefate, pentru ca ma astept ca un ruj mat sa reziste mai mult pe buze decat alte tipuri de rujuri sau lipglossuri. Vara trecuta am cumparat doua rujuri din noua colectie Katy Kat Matte for CoverGirl – Kitty Purry, nuanta mov pe care o prezint in articolul de astazi; precum si Magenta Minx, o nuanta de roz (pe care inca il mai am in trusa mea de frumusete). Impresiile mele despre acest ruj mat Katy Kat Matte pe care tocmai l-am consumat? Nu este suta la suta rezistent la transfer asa cum il lauda reclama, in continuare lasa urme pe ceasca de cafea, dar este o idee mai rezistent decat alte rujuri de pe piata. Un alt lucru care mi-a placut la acest ruj este textura cremoasa foarte delicata, lasand o senzatie delicata pe buze, precum si pigmentul mat intens. Intr-un cuvant, l-as mai lua pe viitor. Chiar consideram in vara aceasta sa-mi mai iau rujuri din aceasta colectie, dar decamdata stau bine la capitolul rujuri, si in urmatoarele cateva luni nu voi avea nevoie de rujuri noi. Eventual m-as gandi sa cumpar acest ruj din nou anul viitor poate, daca aceasta colectie va mai fi disponibila in magazine. 

Ruj LipFusion, varianta mini – un mini-ruj rosu sidefat, l-am primit in cutia mea lunara de frumusete Topbox acum cateva luni, pana atunci nu eram familiara cu acest brand de frumusete. Fiind un ruj sidefat, nu a fost la fel de rezistent ca rujul mat Katy Kat Matte despre care va spuneam mai sus, si pigmentul nu la fel de intens. Nu m-a convins acest ruj si nu a devenit un preferat de-al meu, nu-l voi cumpara pe viitor.

Creion lichid eyeliner Eyeko, de asemenea un brand de frumusete nou pentru mine, l-am primit in cutia mea lunara de frumusete Topbox acum cateva luni. Mi-a placut foarte mult acest creion si l-as mai folosi pe viitor, l-am folosit pana la ultimul strop, pana cand linia trasa era gri si nu neagra. 😊

Balsam de buze cu menta. Este un produs personalizat cu numele bancii din Toronto unde fac eu banking, l-am primit de la teller cand eram odata la banca sa depun un cec sau pentru alte operatiuni bancare, si aceste balsamuri de buze faceau parte dintr-o promotie curenta a bancii. A fost un balsam obisnuit de buze, nimic spectaculos. Dupa cum observati in poze, are si un capacel din ala care permite sa-i pui panglica si sa-l porti la gat ca pe un pandativ, tot asa cum porti cardul de acces in jurul gatului cand lucrezi in mediul corporatist dintr-o metropola ca Toronto, dar nu m-am obosit niciodata sa-l port ca pandativ, evident, ci l-am folosit pur si simplu asa cum este el, balsam de buze. 

Continuu cu accesorii cosmetice, mostre si alte produse diverse.
Servetele umede pentru demachiere, dischete demachiante, jelly pentru baie, accesorii pentru lenjerie, servetele umede pentru maini si uz general Cottonelle, demachiant Mereadesso, mostre de parfurmuri, mostra de machiaj Smashbox
Servetele umede demachiante, 60 bucati – le-am luat de la Winners, sunt foarte bune, mi-au placut, sunt delicate cu pielea si curata bine, am fost multumita de aceste servetele.

Servetele umede demachiante cu bamboo, 25 bucati. Le-ati vazut si in articolul meu precendent despre cumparaturile recente, si asta pentru ca intre timp le-am si folosit si terminat de cand am facut acele poze pentru articolul de ieri. Am luat aceste servetele de la un magazin naturist de tip plafar din Whitby, au fost bune, curata tenul bine, mi-au placut. De obicei, cand ma demachiez cu servetele demachiante, folosesc cate doua servetele, nu unul, pentru o curatare mai profunda, avand in vedere ca trebuie sa insist in zona ochilor ca sa curat rimelul intr-un mod eficient.

Dischete demachiante Compliments, 125 bucati, dischete simple rotunde -- au fost de o calitate buna, cu o putere de absorbtie buna, nu m-au dezamagit.

Jelly Spa Bath pentru picioare, 100 g. Este un produs pentru ingrijirea si rasfatarea picioarelor, care are doua componente – daca va uitati atent la ambalaj, acesta are doua compartimente, pasul 1 si pasul 2, fiecare dintre ele avand 50 g. Produsul din punga 1 este jelly pentru picioare, pe care il pui in apa calda intr-un lighean, jeleul se face dens in apa (nu este neaparat solid, ci semi-solid), si cu acel jeleu dens masezi picioarele pentru o piele a picioarelor mai fina si mai delicata. Iar cand ai terminat, pui in apa continutul pungii 2, care este un dizolvant cu minerale, ca sa dizolvi acel jeleu si sa poti varsa apa, si in acelasi timp mineralele din dizolvant actioneaza asupra pielii si asupra picioarelor, incat intregul proces te face sa te simti ca la spa. 😊 Este un produs foarte curios si interesant, l-am primit in cutia mea lunara de frumusete Topbox acum cateva luni, n-am mai folosit asa ceva inainte. L-am folosit intr-o zi cand am lucrat de acasa, mi-am propus sa fac acest home spa in timpul orei mele de pranz, si am petrecut o ora intreaga in acest jelly pentru picioare, ceea ce mi-a facut dupa-amiaza mai placuta. 😊

Accesorii pentru sutien Secret Collection – disposable nipple covers, 3 perechi. Am luat acest set de la Shoppers Drug Mart. Se folosesc atunci cand nu porti sutien (se aplica pe sani), pentru un aspect mai discret al camasii/topului/rochiei. S-ar putea ca ati observat ca am prezentat trei seturi de accesorii din acestea in artcolul meu precedent despre cumparaturile recente, si acest set apare acum in articolul meu de astazi – asta pentru ca am folosit deja unul intre timp, de cand am facut acele poze cu shoppingul recent pentru articolul meu precedent. Cat despre aceste nipple covers, sunt foarte utile in garderoba, actioneaza ca bandaid, se lipesc bine si nu cad, si sunt perfecte pentru bluzele si rochiile pe care nu le poti purta cu sutien, de exemplu spate gol. Singurul dezavantaj – se dezlipesc cam greu cand vrei sa le scoti, pentru ca se lipesc atat de bine de piele. 😊 De obicei le dezlipesc la dus, ca e mai usor sa le scot sub apa.

Servetele umede pentru maini si pentru uz general Cottonelle, 10 bucati – am tot timpul servetele din acestea la dispozitie, la birou, in poseta, acasa, in baie, in dormitor, imi sunt indispensabile si sunt foarte utile in tot felul de situatii.

Demachiant Mereadesso pentru fata si gat, mostra, 12 ml. Mereadesso este un brand canadian despre care am aflat prima oara acum cativa ani, in timpul unei petreceri mondene din Toronto. Este un brand de produse de ingrijire a tenului multifunctionale, care isi propun sa aiba grija de mai multe etape de ingrijire a tenului odata, produse de tip all-in-one. Am mai folosit produse Mereadesso in trecut, si le-am apreciat pentru multi-functionalitatea lor. Am primit aceasta mostra in cutia mea lunara de frumusete Topbox, acum cateva luni. Este un demachiant pentru fata si gat, si cand folosesti acest produs, nu e nevoie sa folosesti si alte produse de ingrijire a tenului cum ar fi lotiune tonica sau masca de ten. Aceasta mostra Mereadesso are o deschizatura rotunda in spate pentru a se inchide ermetic, pentru a permite mai multe utilizari a produsui si a evita oxidarea pana cand produsul se consuma in intregime. Desi am apreciat comoditatea si rapiditatea utilizarii unui astfel de produs all-in-one, in continuare prefer produse separate pentru fiecare etapa de ingrijire a tenului (demachiere, tonifiere, hidratare, crema de ochi, tratament local, balsam pentru buze) decat multi-tasking cosmetic.

Mini-parfum L'Eau d'Issey Pure by Issey Miyake. Acest mini-parfum a fost unul din mini-parfumurile care au facut parte din setul meu curent de testere de parfumuri, perfume sampler, si aceasta sticluta, varianta mini, arata la fel ca sticla parfumlui in marimea standard de 50 ml. 😊 Este o aroma de vara care imi aduce aminte de vacantele mele tropicale. Dupa ce am testat mini-parfumurile din setul meu tester, am ajuns la concluzia ca L'Eau d'Issey Pure by Issey Miyake imi place cel mai mult, si l-am achizitionat in marimea standard, m-am bucurat de acest parfum pe timp de vara, si l-am purtat pana cand au venit zilele racoroase de toamna. Am scris mai multe despre acest parfum in acest articol din luna august.

Mostra de parfum Avon Prima – am primit-o de la o prietena. E un parfum fain, si imita aroma Narciso Rodriguez for Her care este parfumul meu preferat, pe care il gasesc un parfum foarte sexy. Mostra in sine este o fiola de parfum, asa cum stiti ca sunt majoritatea mostrelor de parfum, desi aici in aceasta poza prezint mostra in ambalajul sau de hartie, ca asa am apucat sa fac pozele pentru acest articol.

Mostra de fard de ochi Smashbox – am primit aceasta mostra in cutia mea lunara de frumusete Topbox. Dupa cum observati, mentionez Topbox de multe ori, si asta pentru am folosit si consumat multe produse in ultimele luni pe care le-am primit in aceasta cutie lunara de frumusete la care sunt abonata, evident. 😊 Am putut sa folosesc mostra de farduri pentru ochi Smashbox pentru doua folosiri, si mi-a lasat o impresie buna. De obicei prefer machiaj mai discret pentru zi, si nuantele din setul Golden Hour din aceasta mostra sunt mai calde si mai discrete. In prima poza, cea de la inceputul articolului, prezint aceasta mostra inchisa, dar aici in aceasta poza detaliata o prezint deschisa.

Voi ce produse cosmetice ati folosit recent?

Sa aveti in continuare o saptamana minunata!

Photo credit: Victoria West

24 comments:

  1. Great Post<3
    Thank you for sharing<3
    Have a lovely day.
    kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ReplyDelete
  2. very nice blog
    I following you now, follow me back please.
    Have a nice day.
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Simoneta, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for your support and for following. Yes sure, I'll check out your blog as well.

      Delete
  3. Great post! Photos are amaizing :)
    Hope you'll leave a comment on my last post :)
    --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi there, thank you for your comment, I'm glad you likes the story.
      Have a great week ahead!

      Delete
  4. Wonderful products.
    Have a nice day! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Katarina, I'm glad you liked it. :)
      Have a great day too!

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you Inma for stopping by and for leaving a comment.

      Delete
  6. Replies
    1. Hi Mihaela, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for visiting and for leaving a comment.
      Please come again!

      Delete
  7. Wow, a lot of lovely products! I want to try it!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Anya, great seeing you, thanks for stopping by.

      Delete
  8. You really go through a lot of products each month. It's always interesting to see what you have used up.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Rady, I'm always happy to see you, thank you for your kind comment.
      Please come again and have a great week ahead!

      Delete
  9. Replies
    1. Hi Suvarna, thank you for visiting and for leaving a comment. Have a great week ahead!

      Delete
  10. Hello, this is not Lenya but her boyfriend, I use Lenya's account on her behalf. Lenya sends her love, she is terribly sorry for not being around lately. I posted an explanation on her blog. For more information please visit her blog.
    best regards
    S.C. aka Mr. Boyfriend
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello S.C., thank you very much for stopping by and for letting me know, I really appreciate it. I'm so sorry for what happened to Lenya, please also send her my love, I wish her full recovery as soon as possible. I will miss her dearly and will wait patiently until she can come back.

      All the best to both of you,
      Victoria

      Delete
  11. Replies
    1. Hi Julie thank you for your comment, I'm glad you liked the story.
      Have a great week ahead!

      Delete
  12. Great post! I follow you, follow me back.plz. <3
    http://jelenaaak.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Thank you for your comments!